Klassisk fråga - era första giftormar!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

81
104
PanicAttack96:
Som rubriken lyder - era första giftormar? Kan vara lite småkul att veta vad man börjat med!

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Ett par Crotalus stephensi.

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Sistrurus catenatus tergeminus.

81
104
PanicAttack96:
HappyLucky skrev:
Ett par Crotalus stephensi.

Stephensi är fina! Skulle lätt kunna tänka mig såna.

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
PanicAttack96 skrev:

Stephensi är fina! Skulle lätt kunna tänka mig såna.

Har fyra stycken numera. Älskar dem!

35
62
Rob73:
Crotalus Lepidus Klauberi


Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
PanicAttack96 skrev:
Som rubriken lyder - era första giftormar? Kan vara lite småkul att veta vad man börjat med!

Hanske en dum fråga i era giftormsintresserade ögon (själv har jag ingen orm och är inte heller jätteintresserad av just ormar) men vad är det för orm på bilden?
HappyLucky skrev:

Har fyra stycken numera. Älskar dem!

Den bildn du la upp nu liknar inte stephensi du la uppfoto på innan. Är det typ spräcklig skallris eller nåt på bilden? Somsagt: har ingen koll själv, men frågar man inte så får man inga svar.

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
EmanuelKarl skrev:

Hanske en dum fråga i era giftormsintresserade ögon (själv har jag ingen orm och är inte heller jätteintresserad av just ormar) men vad är det för orm på bilden?

Den bildn du la upp nu liknar inte stephensi du la uppfoto på innan. Är det typ spräcklig skallris eller nåt på bilden? Somsagt: har ingen koll själv, men frågar man inte så får man inga svar.

Som det jag svarade på så är även de Crotalus stephensi. Dock årsungar medan den första är runt 3 år. Det kan skilja en del i färg och mönster på dem och tror säkert att de ändras något med åldern.

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
HappyLucky skrev:

Som det jag svarade på så är även de Crotalus stephensi. Dock årsungar medan den första är runt 3 år. Det kan skilja en del i färg och mönster på dem och tror säkert att de ändras något med åldern.

Okej. Då har man lärt sig något nytt=D

379
399
Mr_B:
Trimeresurus albolabris A.K.A Cryptelytrops albolabris var nog min absolut första art inom området. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild