Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 46

Administratör
Medlem i SHF
2715
2555
anders:
Johnexotics skrev:
Antispam skulle vara najs att har. Där bottar inte kan göra konton så lätt

Absolut. Jag har gjort några mindre justeringar, men kommer göra ytterligare metoder för att motverka det hela.

50
5
MajaL:
DragonHousehold skrev:
Har en önskan om att kunna lägga till Vänner eller Favoriter, för att lättare kunna följa avel, byggen osv

Jag saknar också denna funktion. Vore trevligt att kunna lägga till användare som favorit/vän för att lättare hålla kontakten och kunna följa deras trådar etc.

2
2
Vendalism16:
Hej! Skulle det gå att ”kategorisera” uppfödare efter art så man även kan se uppfödare som inte aktivt just nu har något på gång? Tänker kanske att det är många som inte ständigt parar sina djur men att man ändå kan höra av sig till dem och fråga om det blir något i framtiden? Man kanske kan göra något tagg-system så att man som uppfödare taggar alla djurslag som man föder upp istället för bara den presentation som man kan skriva så att det blir sökbart. Försökte läsa lite längre bak i tråden men hittade inte någon annan som lagt det som förslag:)

Medlem i GHF, SDS
3225
1972
EmanuelKarl:
När man skriver i fetstil i forumet syns det knappt att det är fetstilt. Samma på presentationstexten. Om jag zoomar in maximalt på min skärm kan jag ana att texten kanske är en pixel eller två tjockare men utzoomat ser jag nästintill ingen skillnad om jag inte letar efter den väldigt aktivt. När man skriver/redigerar ett inlägg är skillnaden däremot jättetydlig, så man blir förvånad varje gång man trycker på "skicka"/"spara" och det knappt syns att texten är fetstil längre.

Jag har ett minne av att det inte alltid varit såhär otydligt, utan att man såg mer skillnad för länge sedan. Men jag kanske inbillar mig det.

Text i fetstil
Text som inte är i fetstil

5965
4582
Tropfrog:
Jag tror att felet är specifikt för din enhet eller operativsystem. På min äldre Samsung Android ser det utmärkt ut.

Men jag blev nyfiken på det du sa om att zooma in. Det är en av funktionerna som jag saknar. Om det nu är så att vissa kan zooma, men inte alla så är mitt önskemål att jag är en av dem som kan :)

Mvh
Magnus 

Medlem i GHF, SDS
3225
1972
EmanuelKarl:
Tropfrog skrev:
Jag tror att felet är specifikt för din enhet eller operativsystem. På min äldre Samsung Android ser det utmärkt ut.

Men jag blev nyfiken på det du sa om att zooma in. Det är en av funktionerna som jag saknar. Om det nu är så att vissa kan zooma, men inte alla så är mitt önskemål att jag är en av dem som kan :)

Mvh
Magnus 

Ser betydligt bättre ut nu på iPhone än på datorn (MacBook Air). Men zoomen är inte inbyggd på sidan utan bara att zooma på hela fliken, vilket du borde kunna göra på vilken hemsida som helst med vilken webbläsare som helst.

9
3
Voivoi:
Tjena, hade gärna sett en funktion där man kan filtrera uppfödare, på gång och nykläckt på län. Det hade underlättat då man slipper klicka in och kolla län på varje specifik användare.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 46
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild