Hyllor till terrarium i olika storlekar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Piipp:

Hello!

Jag ska flytta nästa vecka och har möjligheten då att skapa en reptilhörna/rum beroende på. Jag har terrarium i alla möjliga varierande mått och vill få upp dom på hyllor. Dock känns det som att det är svårt när jag har allt från 100x50 till 45x60 , sen allt där imellan. 

Vad rekommenderar ni? Har kikat igenom ganla trådar här på forumet och förstått att lagerhyllor är det som man ska satsa på pga klarar vikten. Om ni skulle gjort om erat reptilrum/hörna idag vad hade ni gjort annorlunda då? Alla tips, ideer är välkomna. Gärna bilder om man orkar och vill dela med sig av det också. :) 

6240
4749
Tropfrog:
Jag hade gjort en anpassad möbel av aluminiumprofiler. Fullt anpassningsbart, snyggt och funktionellt men lite dyrare än andra alternativ.

En stor fördel är att det går att ändra/utöka enkelt när samlingen förändras.

Mvh
Magnus 

3
0
Piipp:
Tropfrog skrev:
Jag hade gjort en anpassad möbel av aluminiumprofiler. Fullt anpassningsbart, snyggt och funktionellt men lite dyrare än andra alternativ.

En stor fördel är att det går att ändra/utöka enkelt när samlingen förändras.

Mvh
Magnus 

Åh det låter väldigt intressant. Du råkar inte ha en bild att dela med dig av? :)

6240
4749
Tropfrog:
Du kan åka och titta i vilken terrarie eller akvariebutik som helst.

Mvh
Magnus 

3
0
Piipp:
Tropfrog skrev:
Du kan åka och titta i vilken terrarie eller akvariebutik som helst.

Mvh
Magnus 

Det får jag göra, tack!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild