Grundkurs i giftormshantering 27/1-2014 Karlshamn

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

14
2
Yanne:

Nu kör vi på ett kurstilfället till.

Diplomerad grundkurs i giftormshantering i Karlshamn (Blekinge Exotiska Världslokaler)


38
58
Reptileguy:

Till alla som funderar på att gå: Sjukt bra kurs!!!! Kan inte göra annat än att starkt rekommendera!


379
399
Mr_B:

när är sista anmälningsdagen? 


Medlem i SkHF
16
56
viktigpetter:

Hej!


Sista anmälningsdagen är egentligen bara några dagar innan, men det brukar vara fullbokat ett bra tag innan kursstart. Anmäl dig så fort du kan för att vara på säkra sidan.

 

Mvh Petter

(som undervisar på kursen)


Medlem i SkHF
16
56
viktigpetter:

Och förresten, Simon, tack för de snälla orden! Det värmer. Det är otroligt kul med all positiv feedback vi fått på den här kursen. Hittills har jag inte hört om någon som varit missnöjd.

Mvh Petter

 


Medlem i SkHF
279
187
Smilla:

Har själv gått kursen och håller helt klart med, kursen är mycket bra! Så ni som bor i närheten, ta chansen, det är helt klart värt det!


Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:

Kommer det komma något kurstillfälle på en helg senare? Jag har ofta svårt att åka på vardagar, men skulle gärna gå kursen.


13
36
Jimma:

Rekommenderas. En bra start om du är intresserad av gift i framtiden, även jekligt bra för för folk som redan har erfarenhet av gift.

mvh


Medlem i SkHF
70
40
JonasW:

Anmäler man sig genom inbetalning eller hur funkar det?

 

Mvh Jonas


Medlem i SkHF
16
56
viktigpetter:

Jag är här inne alldeles för sällan... Jag ser att era frågor är mer än en månad gamla.

Tyvärr ligger alla kurser på Blekinge exotiska värld på måndagar. Den enkla förklaringen till det är att de har stängt då vilket gör att vi kan använda lokalerna på ett bättre sätt. För de som bara kan gå på helger kan istället terrarium Vissenbjerg i Danmark vara ett alternativ. Vi anordnar samma kurs där, vanligtvis på lördagar. Det är givetvis längre att åka men förutom Terrariet självt, som har en mycket intressant herptilsamling, kan man också passa på att besöka Odense zoo som är en mycket trevlig djurpark.

Anmälan till kurserna sker genom betalning.

Nästa kurs är 24/3 i Blekinge.

 

Vänliga hälsningar

Petter

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild