Mentor sökes i Stockholmsområdet

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
7
4
DanneG3:
Hejsan! 

Jag är en lugn kille på 28 år och har ett mycket stort intresse av reptiler och har ormvana. Nu är jag väldigt sugen på att skaffa gift, då jag är otroligt intresserad av dessa djur och därför söker jag en mentor i Stockholmsområdet, gärna i Norrtäljetrakten, men kan åka till Stockholm. 

Mvh Dan 

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

DanneG3 skrev:
Hejsan! 

Jag är en lugn kille på 28 år och har ett mycket stort intresse av reptiler och har ormvana. Nu är jag väldigt sugen på att skaffa gift, då jag är otroligt intresserad av dessa djur och därför söker jag en mentor i Stockholmsområdet, gärna i Norrtäljetrakten, men kan åka till Stockholm. 

Mvh Dan 


ÄR nog bättre att du går med i SHF och skapar dej kontakter där igenom, för att sen hitta någon som vil lhjälpa dej med detta.

www.sthlm-herp.net/


Medlem i SHF
7
4
DanneG3:
Flyers90 skrev:


 

ÄR nog bättre att du går med i SHF och skapar dej kontakter där igenom, för att sen hitta någon som vil lhjälpa dej med detta.

www.sthlm-herp.net/



Tack för svar! Har nyligen blivit tillagd som medlem i SHF och ska försöka träffa lite gött folk :D 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild