Expo-Väst. vad köptes?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

6
13
Tarkka:
Här blev det foder i form av rått-pinkisar. Lite terrarietillbehör samt två ormar. Kungspyton bägge men den ena 0.1 B(lue)EL Den andra 1.0 banana spider. För övrigt en väldigt bra mässa tycker jag.

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:



Det här plus foder. Aldrig varit på den här mässan men tyckte lokalen var otroligt bra. Mässan i sig var också bra och jag tyckte det var skönt att det var glest med folk när jag fortfarande var halvt sjuk.


58
91
BerraB:
En p.brongersmai het T+ cb 10! 

85
144
Avic:
Frysfoder, 0.0. 7 skorpioner mixade arter 0.0.1 Thrigmopoeus psycdelicus, å annat smått å gott. Sålde bra å är nöjd med mässan samt besökare. 

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Ett par av Heteropteryx dilatata i väntan på att mina nymfer ska växa på sig! Lyckades hålla mig ifrån en del djurköp så det blev en ormkrok, lamphållare, torvblock och massa frysfoder. 

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Annars vart just dom här de jag suktade efter lite extra på mässan....

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Avic skrev:
Frysfoder, 0.0. 7 skorpioner mixade arter 0.0.1 Thrigmopoeus psycdelicus, å annat smått å gott. Sålde bra å är nöjd med mässan samt besökare. 

Glöm inte Halloweenkackerlackorna från mig...

95
35
uzaan:
Köpte inget men blev tokförtjust i zooariets microgeckosar. Sååå söta. Funderar på att skaffa en sån. De behöver ju inte så stor plats så jag bör få plats med ett terrarie till en eller två sådana.

4
4
Skorpio:
Måste få berömma ALLA som vart med och fixat allt runt mässan......tyckte det var skitbra på ren svenska!!!
Och mycket bra variation på borden!! Lokalen var helt perfekt!! stor skillnad på de som är runt stockholm
där man får går som en pingvin för att komma fram....så stort jävla tack alla!!!!

15
1
AlexanderHN:
Är det någon utav er som vet vilka danskarna vid det stora bordet i mitten av mässan hette? De sålde massa tillbehör, bark m.m.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild