Kurs i giftormshantering?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

63
158
NEDreptiles:
Hej är det nån som vet om det kommer vara nån kurs i giftormshantering i år? 
Om det är en kurs i år vars och när skulle den vara?

Mvh

488
203
David:
Det var väl en förra helgen, i Blekinge tror jag. Annars vet jag inte. 

2966
1645
Hoggaforfan:
Var i lördags:
www.biozooinformation.eu/images/Giftslange_management_og_sikkerhedskursus_svensk_Blekinge_marts_2015.pdf

Vet inte om någon mer är på gång men du kan ju maila dem och kolla. Petter har ett konto här på sidan men är inaktiv.
Är det tillräckligt många som är intresserade så drar de nog ihop en kurs till i år annars blir det väl nästa år.

741
681
Binks:
Om den ändå kunde vara LITE högre upp i landet så vore de "greeat mmkay".

63
158
NEDreptiles:
ååh seriöst var det en i lördags vilken miss det sög ju verkligen om jag bara hade kollat upp det här lite tidigare så hade jag ju kunnat gå hade inte spelat nån roll om det var ända nere i skåne hade varit så kul och intressant och verkligen nyttigt för vill verkligen komma in i den delen av hobbyn men det går ju inte förrän jag är redo.
Men jag får dra på nästa då så om nån vet när nästa kommer så skriv gärna till mig!

Mvh

2966
1645
Hoggaforfan:
Det var längre norrut denna gången, lite i alla fall. Första gången var det i anläggningen sedan har det varit i klassrummet som ligger norr om första platsen. Säkert 20m norr ;-)

63
158
NEDreptiles:
Jag bor ju i Västrebotten så ju mer norr upp desto bättre men skulle inte spela nån roll om det var i skåne skulle absolut åka! :)

2966
1645
Hoggaforfan:
Jag har bett dem annonsera lite här på sidan men Petter är som sagt inaktiv :-(
Jag får dra honom i skägget nästa gång jag ser honom. 

63
158
NEDreptiles:
Joo du får ta och dra han i skägget och säga att han får dra igång en till kurs så snart som möjligt! :)

2966
1645
Hoggaforfan:
Är i Blekinge så kanske lite närmre? Men det är en bit. 
Kanske de hade kunnat ordna det i anslutning till en mässa? Expo Syd på lördagen och kurs på söndagen, typ. (ca 9 mil tåg emellan)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild