Söker mentor i Lidköping med omnejd

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

27
1
snake96:
Hej jag har funderat länge och jag skulle vilja ha en giftorm men det är inte för att jag tycker det är coolt utan för att jag gillar vissa ormar där man måste ha erfarenhet för att ha dom så då söker jag nu en mentor inom detta område helst i Lidköpings trakterna men det går bra vilket som men helst inte längre än Skövde eller Trollhättan 

Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
snake96 skrev:
Hej jag har funderat länge och jag skulle vilja ha en giftorm men det är inte för att jag tycker det är coolt utan för att jag gillar vissa ormar där man måste ha erfarenhet för att ha dom så då söker jag nu en mentor inom detta område helst i Lidköpings trakterna men det går bra vilket som men helst inte längre än Skövde eller Trollhättan 

Gå med i en herpetologisk förening. Så snart coronatiderna är över och möten osv kommer igång så kommer du säkert hitta någon.

6
2
Spindeljohan:
snake96 skrev:
Hej jag har funderat länge och jag skulle vilja ha en giftorm men det är inte för att jag tycker det är coolt utan för att jag gillar vissa ormar där man måste ha erfarenhet för att ha dom så då söker jag nu en mentor inom detta område helst i Lidköpings trakterna men det går bra vilket som men helst inte längre än Skövde eller Trollhättan 

Absolut!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild