Snälla läs innan ni skriver sånt dumt !! Jag har aldrig ens nämnt jag ska ha vuxna djur i ett jäkla rack för det fattar jag väl själv! För som jag skrivit är det bara tigerpytons och nätpytons jag vill hålla på med och jag skulle aldrig få för mig att trycka in en 4-5 meters orm i en plastlåda!!!!!
Och om ni kollar så har jag nästan precis byggt ett terrarie som är överdimensionerat till min ena hona som har det, så lat är jag inte och pengar har jag till och bygga och jag skaffar aldrig en orm utan att jag har ett fint och klart terrarium till den!!!
Och när jag drog upp just dom stora uppfödarna så mena jag att dom vet säkert vad dom håller på med men jag sa aldrig heller att jag skulle hålla vuxna djur som dom gör, för personligen tycker jag inte det är fint ens att kolla på om man har plastlådor i ert rack!! Men vad ska man göra om man får massa ägg och kläckning går bra? Jo man får ju införskaffa sig ett rack så man kan ha ungarna enskilt och se så alla fungerar med öms mat och skit för sen säljas, eller ni tycker kanske jag ska ha 30-40 terrarium då till en juvenil som ska säljas??
Till nästa gång ni ska börja skriva såhär på ett forum mot en fråga som vissa är känsliga för, ta reda på vad trådskaparen vill ha sagt med den om det kommer ut oklart och fråga hellre än att skriva elaka saker emot honom/henne !!! För jag har massa andra djur med och har även jobbat med djur som yngre och jag skulle aldrig få för mig att missköta ett djur ! Ska ärligt talat säga att man blir nästan ledsen när folk kan sitta bakom en data och skriva sånt som jag känner kränkande då jag alltid tagit hand om mina djur Väl!