Att söka på Google känns klent om man jämför med ditt svar ;-) positivt menat! :)
Ja då är det lite individ till individ, men helt klart är nät en orm jag vill skaffa för då känns det lite som att klarar man sina tigrar borde jag klara en nät :) jag vet inte riktigt hur jag ska svara på allt du skrivit men jag tackar iallafall enormt för svaret för det gav mycket :)!
Det här med att ha stor orm för det är tufft är ren idioti! Jag skulle aldrig iallafall skaffa en tiger eller nät för det är tufft, för det kan kosta mig skador och absolut värsta fall livet, att hantera dessa djur ska man ha stor respekt för, man måste kunna läsa av sin orm och veta när man kan hantera och inte hantera och hur :)
Och terrarierna till dessa tar sin plats och jag bygger på och bygger på :) så där är inga konstigheter heller :) men jag har lite funderingar på att låta min albino tiger växa till sig en meter till iallafall så hon nästan är 4 meter och utgå därifrån om det är plats, tid och ekonomi till en nät också :) men suget finns och jag vet att jag kommer att skaffa en nät en dag :)
Förresten, lite uppdatering på min lilla hypo här! Hon åt två möss för första gången idag :)! Men lika sur fortfarande ;-) men det släpper säkert :) jag ska låta henne äta iallafall 1-2 gånger till innan jag börjar hantera henne :) vill inte stressa henne och jag vill se så hon funkar bra med maten och smälter det som hon ska :) kan säga hon hade en jäkla matrespons! Aldrig varit med om en så snabb respons ;p
Har för mig du skrev att jag skulle hålla dig uppdaterad så skrev detta :)