placering av terrarium vid fönster

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
1
graslok:
Hej! Jag håller på och kollar runt i mitt hus vart ett eventuellt terrarie kan stå och det finns en plats vid ett fönster. Jag får kvälls sol där och det kan bli rätt så varmt ifall jag inte fäller ner markisen. Är det olämpligt att sätta terrarium där? Jag tänker att det kan bli farligt hög tempratur för ödlan... Så ville höra vad folk med erfarenhet tycker

20
8
AmandaRichardson:

Det kan vara förödande om det blir direkt solljus då terrariet agerar som ett växthus och det kan bli för varmt för din reptil snabbt. 

Försök hitta en plats som inte är i direkt solljus:)


2
1
graslok:
okej tack!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild