Köp inte från Reptilgrottan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

1603
946
Tropfrog:
Det var ju ett oerhört förtroendeingivande inlägg.....

Jag har aldrig handlat av dig och kommer i och med detta aldrig heller göra det.

Jag jobbar med kundservice dagligen. Detta var det värsta exempel jag någonsin sett...Och jag har sett mycket.

Skärp dig för fan så kanske du får vara kvar på marknaden ett tag till.

Mvh
Magnus 

70
44
bufobox:
kent skrev:

Och vilket svar fick du från ARN....ingen fel från min sida.....man kan inte klaga 11 dage efter man har hämtat ut paket samt matat sina djur med dom syrsor...du är den största bullshit pratar här.

Jag har flera gånge sänt nytt paket till dig for att du påstår det är fel på saker...du har satt i system att klaga for att slippa att betala....skönt att jag fick rätt i ARN :)

Har du några underlag att jag skulle satt fel i system? Inget fick rätt med ARN. utan det lades ner pga beloppets storlek! Ännu ett fel från dig

Du sätter i system att inte ta ansvar för dina handlingar. Att skriva ett antal vid köp sen få halva. Att strunta i att meddela uteblivna varor innan leverans. Att inte svara på frågor om det inte gynnar dig. Du sa till Svea att du inte fått något mejl från mig. Trots att dessa finns i min historik!

Vi har 14 dagars ångerrätt i Sverige. Inte 11
Och jag har dessutom mejlat foto på mångden i antal till ARN

Står inte ensam med att ha denna historiken ang dig.

70
44
bufobox:
kent skrev:

Och vilket svar fick du från ARN....ingen fel från min sida.....man kan inte klaga 11 dage efter man har hämtat ut paket samt matat sina djur med dom syrsor...du är den största bullshit pratar här.

Jag har flera gånge sänt nytt paket till dig for att du påstår det är fel på saker...du har satt i system att klaga for att slippa att betala....skönt att jag fick rätt i ARN :)

Så resonerar du

Medlem i SHF
84
91
kent:
bufobox skrev:

Visa allt ... även det om mina köpvilkör att man måste skriva inom 2. Veckor till min mail .
vilket du inte har klarat än

1603
946
Tropfrog:
Ångerrätten gäller i 14 dagar efter mottagandet. Man skall meddela företaget att man ångrar sig skriftligt. Sms är i min värld skriftligt. Ångerrätten är inte dispositiv och kan inte ändras i köpvillkoren.

Allra bäst gör du nog i att försöka tillmötesgå köparen önskemål oavsett vad reglerna säger.

Att skriva skit om sina kunder på ett öppet forum är garanterat inte bra för affärerna. Att nå en lösning som båda parterna är tillfreds med är så mycket bättre.

Ni blandar ihop ångerrätten som gäller oavsett varans skick och reklamationsrätten som gäller om varan på något sätt är felaktigt. Båda reglerna är minimiregler som inte är dispositiva neråt, men väl uppåt.

Mvh
Magnus

70
44
bufobox:
kent skrev:

Visa allt ... även det om mina köpvilkör att man måste skriva inom 2. Veckor till min mail .

Räcker med det jag sagt. För att bevisa ditt sätt att sköta affärer! Har fortfarande sagt till lnnan 14 dagar. Och du vann inte ARN, vi kan annars ordna så du får en kopia på det. Så din stålthet kan visas på Malmömässan?

70
44
bufobox:
kent skrev:

Här på står du. Att varan är slut, när du i sms säger något annat!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild