shelfordella lateralis ryssar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

2
0
Franna:
Liten fråga från mig med ^_^ hur lång tid ska det ta innan ägg kapslarna kläcks och är det många i dom eller bara en. Har precis startat å försöka odla i pytte skala då jag vet hur fort det kan gå ^_^   

388
460
australis66:
Franna skrev:
Liten fråga från mig med ^_^ hur lång tid ska det ta innan ägg kapslarna kläcks och är det många i dom eller bara en. Har precis startat å försöka odla i pytte skala då jag vet hur fort det kan gå ^_^   


Det är många i en kapsel. Hur lång tid det tar vet jag inte men att odla runners i pytte skala går ej. Dom förökar sig riktigt fort.

2
0
Franna:
australis66 skrev:


Det är många i en kapsel. Hur lång tid det tar vet jag inte men att odla runners i pytte skala går ej. Dom förökar sig riktigt fort.


Ha ha jo tack. menade att jag börjar med få vuxna så kanske jag hinner med men jag kan nog glömma det ^_^ 

11
3
Crystalpepsi:
Har precis skaffat ett 50-tal s.lateralis, och just nu har jag dom i en stor plastlåda med äggkartonger.

Väntar även på en värmematta som jag ska ha till odlingen så jag får upp tempen till 25-27c.

Behöver jag lägga till något extra där dom ska lägga äggen eller hur fungerar det?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild