Era "drömherptiler"?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

459
138
Pakke:
Min dröm var: Uroplatus Henkeli och Phantasticus.

Har haft Henkeli, men sålde senare pga alla säljare kräver att köpa en hona så en hane måste medföljas därför jag sålde en hane för att försöka köpa in en hona så hane medföljas.

Phantasticus ska kanske komma till mig med i 2017 om säljare får ungar av Phantasticus.

241
307
Lordguras:
Nät 0.1 sulawesi :)

64
81
Gorfl3x:
Glidlund skrev:
Ödlor: Uroplatus henkeli, Rhacodactylus leachianus och Varanus prasinus av den blå sorten!

Menar du Varanus macraei?

35
11
Glidlund:
Gorfl3x skrev:

Menar du Varanus macraei?

njae! men de var fina de med

459
138
Pakke:
Nu har fått hem min drömreptil uroplatus. Är så lyckliga. :)

128
13
reptilkungen65:
mina är

ormar:kungspyton pied och en trädpyton

ödlor: en grön leguan och tegu

sköldpaddor: softshell sköldpadda

grodor: Cochranella

12
7
G_K:

Ormar är- Drymarchon couperi. Hydrodynastes gigas

Ödlor är- Varanus salvadorii, Varanus komodoensis,  Australian Goanna / lacevaran (Varanus Varius) , Varanus salvator,

Finns mycket mer men deta är topp Djuren.

248
40
Yoshi123:
Ödlor: ökenleguan, skorpiongiftödla, blåtungad skink, noshornsleguan och kragagam och ackisvaran                             Ormar: rosenboa och nån skallerorm.                                                   Groddjur: eldsalamander, tigersalamander och kalifornisk salamander(vet ej om den sistnämnda finns i hobbyn) Bara för att nämna några.

93
50
Majjen13:
Ett par komodovaraner, nilkrokodiler eller ett par vuxna gröna anacondor har tyvärr inte plats för dessa!

150
90
HameFall:
Ödla: Dracaena guianensis
Orm: Drymarchon melanurus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild