VidaXL glasterrarium "Yey eller Nej"?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

51
36
19Bumbi:
Någon här som har ett VidaXL glasterrarium? Är dom okey?
Har försökt hitta glasterrarium med den typen av ventilation (under skjutglaslisten framtill) både nytt och i bra begagnat skick, men det går inte att få tag på i sverige av någon anledning, och jag hittar ingen här i skåne som bygger glasterrarium på beställning heller längre..

6011
4594
Tropfrog:
Jag har ingen erfarenhet av deras terrarium. Men handlat andra grejor av dem tidigare. Min erfarenhet ger att jag aldrig skulle köpa terrarium av glas från dem.

Mvh
Magnus 

51
36
19Bumbi:
Tänkter lite så också. Köpte en liten hylla därifrån.. hade blivit billigare och bättre om jag byggt det själv. 
Har letat så jäkla länge efter 80x40x40cm glasterrarium utan att hitta något, så desperationen kickade in när jag såg att vidaXL sålde sådana..

6011
4594
Tropfrog:
Såg du att 80x40x40 var tre gånger så dyrt som 60×40×40. Det kan man ju undra över :).

Mvh
Magnus 

51
36
19Bumbi:
Vafan! Det var det inte när jag kollade förra veckan. 4500kr! Då kan man ju lika gärna betala 2000kr i frakt för ett vettigt terrarium från tyskland:P
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild