Vilken telefon föredrar du för djurfotografering?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
rogerlundin:
Jag har besökt Amazonas förra året, jag älskar att göra mobilfotografering. Vilken telefon föredrar du för mobilfotografering?

Jag har tagit några fantastiska bilder från min Google Pexels-telefon

5099
3873
Tropfrog:
Härligt! Lägg gärna in dina fantastiska reptilbilder i ditt galleri så att alla kan se dem.

Mvh
Magnus 

Medlem i SkHF
975
1090
NellyNiklas:

Själv kör jag med Apple iPhone 11 ProMax de gånger det fotograferas med mobiltelefonen. Väldigt kapabel kamera och operativsystem som tillsammans gör ett mycket bra jobb.

  


1
0
VetleWillms:
Jag skulle föredra Apple Iphone för mobilfotografering  



soldfy.se/telefoner-surfplattor/mobiltelefoner/iphone

77
29
Insecta:
rogerlundin skrev:
Jag har besökt Amazonas förra året, jag älskar att göra mobilfotografering. Vilken telefon föredrar du för mobilfotografering?

Jag har tagit några fantastiska bilder från min Google Pexels-telefon

iPhone eller Samsung/  (modell ) så klart en av dom nya ^^

8
10
Hkan:
Jag använder min kamera givetvis.

209
109
Norrby89:
Ganska säker på att det är exakt samma förutsättningar som det varit senaste åren. pixel är bäst på marknaden när det kommer till bilder och iPhone är bäst när det kommer till video, varit så i många år nu iallafall, dock inte så insatt på senaste modellerna.

Men ska finnas en sida som testar just detta och jämför opartiskt och rent "vetenskapligt" minns dock inte vad den heter eller om den ens finns kvar, vet att swedroid använde deras sidor för just kamera delen i deras resentioner för ett antal år sen. 

3
0
Alayawolfmoon1988:
Jag älskar ta bilder med min OnePlus 9 pro älskar den kameran. Hade dock inte den telefonen när jag fotade reptiler, önskar jag hade haft den. : )

5099
3873
Tropfrog:
Jag använder min dji osmo pocket för all fotografering nu för tiden. Visserligen inte en mobilkamera, men går att sammankoppla med min telefon, ger bättre bilder och är liten och smidig.

Hade jag haft ett större fotointresse så hade jag nog skaffat en riktig kamera.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild