Vart kan man beställa levande foder?!?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
1
Hugamez76:
Hej, känns som jag snurrat över hela internet just nu i sökandet efter en sida där man kan beställa hem levande syrsor, men hittar tamej fan inte någon svensk sida? Finns det någon svensk sida där man kan beställa hem levande syrsor?

Har 8 mil till närmaste djurbutik som säljer levande foder till min jemen kameleont.

Tacksam för svar Mvh Neo och Rune aka kameleonten

6
1
Caiman98:
dessa sidor finns kan finnas mer
Cyberzoo
pangdubia
Grevensreptiles
Reptiliazoo
Brukar vara si så där med online insekter oftast allt slut hela tiden och kommer och går sidor som saluför insekter hela tiden pga att lönsamheten är alldeles för dålig. Alla med stora anläggningar har egna odlingar :) själv när jag hade kameleonter så tog jag hem stora partier silkesmask, kackerlackor syrsor, vaxmott, gräshoppor, flugor mm från Holland varje kvartal kan vara en ide att du köper på dig så du inte sitter utan foder mvh

Medlem i SHF
4081
5139
Jonas_:
Skåne reptilfoder säljer både levande och frysta insekter. 

1274
491
leedragon:
Caiman98 skrev:
dessa sidor finns kan finnas mer
Cyberzoo
pangdubia
Grevensreptiles
Reptiliazoo
Brukar vara si så där med online insekter oftast allt slut hela tiden och kommer och går sidor som saluför insekter hela tiden pga att lönsamheten är alldeles för dålig. Alla med stora anläggningar har egna odlingar :) själv när jag hade kameleonter så tog jag hem stora partier silkesmask, kackerlackor syrsor, vaxmott, gräshoppor, flugor mm från Holland varje kvartal kan vara en ide att du köper på dig så du inte sitter utan foder mvh

var köpte du de från holland?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild