Vart köper ni föda

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

8
5
heckodesigns:
Hejsan,

Tänkte kolla vart ni köper era insekter för mat. Vet om reptilgrottan, men har inte varit helt nöjd med kvalitén. Vad finns det mer? 

62
131
Toke:
Uromastyx.se har dubia till bra pris. Alltid välpackat och snabba leveranser. :)

6
14
Soff:
Granngården har bra kvalité och riktigt bra pris på torkade mjölmask som vissa uppfödare föredrar sen många år tillbaka. Dock tycker jag det är ett komplement till annat. Det finns säkert andra åsikter både juniorer seniorer med åsikter omkring detta. Det finns en uppfödare som jag beundrar på denna sida som tydligen är ensam om uppfödning i Sverige o Europa av en art som jag haft kontakt med sedan en tid. Alltså de åt inte annat än mjölmask både levande o torkade och tydligen kända för detta. Du ska ju erbjuda mer än ett foder. Säljer själv reptiler med bra resultat direkt till butiker av flera arter sedan några år. Till vilket djur ska du ha insekterna till. Man kan odla insekter själv, det finns råd här på sidan.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild