Fysiska butiker

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Sweet:
Är det någon som har tips på affärer som säljer foder som zophobas, mjölmask, syrsor eller liknande i Småland eller gränsande landskap? Finns det redan en lista här kanske?

656
344
Johnexotics:
Kalmarsakvarieaffär är enda här i kalmar allfall :)

5092
3863
Tropfrog:
Nu var det ett tag sedan jag var där  men Tassar och morrhår i Växjö hade ett hyggligt utbud av reptiler, tillbehör och foder sist jag var där.

Mvh
Magnus 

62
39
Gloster:
Djurbutikerna (affären heter så) på Herkulesvägen i Jönköping har den största reptilavdelningen jag vet i området Jönköpings län, Kronobergs län. 

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:

Tropfrog skrev:
Nu var det ett tag sedan jag var där  men Tassar och morrhår i Växjö hade ett hyggligt utbud av reptiler, tillbehör och foder sist jag var där.

Mvh
Magnus 



Tyvärr inget vidare utbud av reptiler längre men en liten del tillbehör finns, lampor, rötter, skålar m.m
Foder har de också fortfarande men hutlöst dyrt, säkert som de flesta andra zoobutiker som inte har reptiler som huvudfokus. 


62
39
Gloster:
anniemalmros skrev:


 


Tyvärr inget vidare utbud av reptiler längre men en liten del tillbehör finns, lampor, rötter, skålar m.m
Foder har de också fortfarande men hutlöst dyrt, säkert som de flesta andra zoobutiker som inte har reptiler som huvudfokus. 


Nä jag tycker inte heller dom är nån höjdare 

2
0
Sweet:
Tack för svar ! Blir nog en sväng till Jönköping imorgon då 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild