Cyberzoo.se?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

4
4
nyfiken:
Någon som har handlat ifrån www.cyberzoo.se är det en okej sida? ska beställa ett terrarium så vill ju att det ska komma fram men såg på Instagram att dom inte var särskilt aktiva där så ville bara dubbelkolla innan jag beställer för flera tusen  om någon annan köpt därifrån :)

80
28
Zombieboyy88:
Handlar det mesta därifrån, inga problem alls 

4
4
nyfiken:
Zombieboyy88 skrev:
Handlar det mesta därifrån, inga problem alls 

Aa okej tack för snabbt svar 

69
21
Justivan:
älskar den sidan, osäker på ömtåliga saker dock då jag fick ett trasigt fauarium hem. Men servicen är toppe och jag fick välja mellan pengarna tillbaka och att få ett nytt hemskickat.

273
209
AndreasB:
Har bara gott att säga om CyberZoo.

6
9
Aabraxa:
Har handlat en hel del av dem både terrarier och tillbehör av olika slag och det har aldrig varit några problem. Alla beställningar har kommit snabbt och är ordentligt packeterade.

4
13
AbkMattsson:
Har aldrig handlat terrarium där, men i princip allt annat. Superbra service, har bara bra saker att säga om dem!

Medlem i NHF
164
119
Draknastets_Reptiler:
Har inte handlat reptilgrejor där, men jag har jhandlat till de andra djuren. Har aldrig haft några problem

72
400
CyberZoo:
Tack snälla för alla trevliga kommentarer! Att vi inte är så aktiva på Instagram är helt enkelt för att vi inte hinner! 

Mvh
Emil

84
38
Ems:
Jag har fått det jag beställt utan konstigheter. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild