Mintkrokant skrev:
Sluta vara så jävla ynklig när du får svar på tal. Jag har inte hoppat på dig, det är du som tagit på dig offerkoftan. Du och alla andra som gör likadant kan komma med fakta när det finns källor som backar upp det du/ni säger.
Det finns alltid nån jävla bråkstake som drar igång sånt här på olika forum, oftast blir de betraktade som troll eftersom de vägrar att följa normala samtalsregler och bryter i stort sett mot samtliga trivselregler som finns uppställda för sajten. Jag kan bara säga att den som blir offer i slutänden är du själv eftersom om du framhärdar på spåret du har slagit in på, att bråka, provocera, retas, kalla mig och andra för allt mellan himmel och jord och därefter, när jag vägrar falla in i din pajkastningskampanj, kalla mig ynkrygg med offerkofta, kommer någon (inte jag dock) att kasta ut dig. Jag har aldrig varit vare sig det ena eller det andra och jag kommer inte att bli det nu för att jag vägrar att hänfalla åt ditt språkbruk.
Jag ser att det är någon som gillar det du skriver, så jag tänker att då kan ni ta varann i hand och dra dit pepparn växer. Jag bryr mig inte ett skvatt. Artiklar finns med bekräftelse på att detta med skillnaden i metabolismen hos boider jämfört med colubrider är högst verklig och sann. Jag har läst det, men sysslar med snokar sedan 30 år tillbaka och har inte kvar materialet. Du är ju nyfiken på det, så sök upp det istället för att bråka, eller fråga någon som är aktiv inom boa- och pytonhållning och har lång erfarenhet. Sluta att jävlas med mig, för jag har redan sagt vad jag tycker om det här.