terrariedjur.se

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

10
0
hp_:
tycker det är skitbra av admins att dom tog initiativet att skappa en ny sida då repti inte rikigt höll sig på banan.. får hoppas denna sida blir lika "stor" och håller sig lite bättre till ! , tycker redan om den och den är smidig så hoppas bara den fortsätter växa !! 

tack för sidan 

mvh 
andreas hp 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Tack så mycket :) Blir superglad av att höra att ni gillar det.

273
3
117:
Måste säga att jag håller med hp_
Kommer ni ha ett crew ?

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Självklart kommer vi ha det. Ni när sajten börjar växa lite behövs det ju fler som håller iordning och fixar. De som är kunniga och bemöter andra på sidan på ett bra sätt kommer jag förmodligen erbjuda att bli moderatorer. Det kommer dock dröja lite tills dess, då väldigt mycket är pågång just nu :) Mycket uppdateringar och annat som ska fixas!
Men håll utkik!

Medlem i SkHF
2
2
KimH:
Härligt initiativ! Det behövs verkligen en ny site som håller måttet och som attraherar hobbyn!

91
8
Saraldor:

tycker personligen att de thär är en sida som är värld atthyllas lite. Jag och några andra polare startade en sida som heter Catahya för rollspel och det varför att vi ansåg att de sidor som fanns tillhands där ute inte var tillräckliga för oss med det intresset , dock gick jag ur 2007 då jag tyckte att det blev för mycket innbördes stridigheter (inte av oss som stratade sidan utan av dem som sen drev (föreningen) , vet ej hur sidan är nu men ja ghoppas den styrs bättre nu. 

vad jag vill säga är att ju större en sida blir desto svårar att sköta , men jag hoppas och jag kommer hjälpa till att den här sidan växer och att det här blir ett bra ställe att vara på för alla.

 

 


82
16
Bremnes:

Håller mer alla ovanstående!

Tycker verkligen denna sida behövs efter att repti.net går tillbaka i tiden i stället för att utvecklas.

Så tack för en bra sida! Nu är det bara att hoppas på att ännu fler hittar hit.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild