Förlängd tid innan man räknas som inaktiv

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

15
2
Gurkis:
Jag tycker tiden man får på sig innan  man räknas som inaktiv är för kort. Jag hinner inte gå och slänga något för att räknas som inaktiv. Dett är ganska irriterande när man sitter och läser så blir man skickad till startsidan detta leder till att man måste måste man leta på vart man var igen för att sedan börja läsa.
Jag personligen tycker detta är ganska jobbigt men jag vill veta vad ni tycker bör tiden ändras eller ska vi låta det vara?

2966
1645
Hoggaforfan:
Är det på mobilen? Tycker aldrig jag har råkat ut för det men jag läser mest på datorn och sen aktivt på mobilen.

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
På mobilen blir man utloggad väldigt snabbt! Jag trodde att det kanske bara var min som var knepig men verkar som fler har det så....har bara mobilen att använda så det är blir sjukt många inloggningar om man kollar på min statistik!!

2048
773
psyjoh:
Blir inte utloggad från min mobil om inte jag haft webläsaren stängd ett bra tag. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Bryts ens uppkoppling och man får ny IP-adress så behöver man logga in igen. Jag håller på att kika lite på en lösning på det, men det är viktigt att man inte gör något förhastat då det har med säkerhet att göra.

Ni som blir utloggade ofta, vad använder ni för mobiltelefon och operatör?

15
2
Gurkis:
Hoggaforfan skrev:
Är det på mobilen? Tycker aldrig jag har råkat ut för det men jag läser mest på datorn och sen aktivt på mobilen.



Jag sitter på skoldatorn, det kan vara som Anders säger och att det är skolans internet som jävlas med mig. 

19
8
Themi5:
anders skrev:
Bryts ens uppkoppling och man får ny IP-adress så behöver man logga in igen. Jag håller på att kika lite på en lösning på det, men det är viktigt att man inte gör något förhastat då det har med säkerhet att göra.

Ni som blir utloggade ofta, vad använder ni för mobiltelefon och operatör?


Jag använder tele2 som operatör och blir utloggad minst 3 gånger inom loppet på 5 min...
Just nu har jag en iphone 6 plus men jag loggades ut precis lika ofta på min förra mobil ( Samsung galaxy note 3) här på terrariedjur.

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Har Telenor på en iphone5....

340
91
Copa:
Har inga problem alls med att jag loggas ut. Har Tele2 och Sony xperia Z2

2966
1645
Hoggaforfan:
Gurkis skrev:



Jag sitter på skoldatorn, det kan vara som Anders säger och att det är skolans internet som jävlas med mig. 

Jo måste nog vara det för jag loggas aldrig ut på datorn.

Mobilen måste jag dock alltid logga in på.
Telenor, C5503 (Sony ZR)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild