Terrariedjur.se

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

203
19
hambergaren:

Underhålls fortfarande Terrariedjur.se? Känns som det varit endel strul senaste tiden. För några veckor sedan skulle jag skicka en bild till en i privat meddelande. När jag skickade kom det upp skärmklipp på en annan användares meddelande historik bland mina meddelanden. Jag har inte ens pratat med personen. 

Köp och sälj funktionen verkar stängas av ibland så det går inte ladda upp nya annonser eller se mina egna inaktiva annonser. :) 

Medlem i SkHF
1395
1636
NellyNiklas:

hambergaren skrev:
Underhålls fortfarande Terrariedjur.se? Känns som det varit endel strul senaste tiden. För några veckor sedan skulle jag skicka en bild till en i privat meddelande. När jag skickade kom det upp skärmklipp på en annan användares meddelande historik bland mina meddelanden. Jag har inte ens pratat med personen. 

Köp och sälj funktionen verkar stängas av ibland så det går inte ladda upp nya annonser eller se mina egna inaktiva annonser. :) 

Jo, sidan underhålls fortfarande. Admin meddelade i en annan tråd tankar och planer framåt. (Minns inte på rak arm vad tråden heter).

Mvh
Niklas

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild