Zooaffärer

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

120
59
xTheod:

Vilka zooaffärer kan man köpa djur av? Menar alltså seriösa som enbart tar hem CB djur? Som herperschoise, hökarängens zoo och Värnamo zoo :) 


593
551
Redfoot:

DjurMagazinet Löddeköpinge.


23
4
SandMan:

Jag hoppas att jag inte trampar på någons tår nu men dom flesta djuraffärer köper in så billigt som möjligt och säljer så dyrt som möjligt för att göra en vinst och leva på det. Personligen köper jag helst direkt ifrån uppfödaren. Det man måste tänka på är att kvallitet kostar med tanke på hur djuren är uppfödda med omständiheter och foder. Jag vet av erfarenhet att wc byts ut mot cb för att det ska kunna säljas lättare och det är tyvärr tråkit men sant så man måste vara på sin vakt.


508
304
Jonas77:

Jag är inte heller så förtjust i zooaffärer över lag, men nu gäller ju frågan bra butiker, och nog måste det finnas de som är ett bättre val än andra.


52
5
Larsson:

Efter många döds fall av djur köpta från affär så är det bara uppfödare som gäller för mig. och det gäller 2 kända affärer.


95
43
JAReptiles:

tropikhuset i Malmö


278
122
Snakedude69:

källby Zooligiska


47
4
Crestie:

Ormar och sånt i Ängelholm! =) har själv djur därifrån, och har varit pigga, friska, äter, växer och ömsar bra. Och jag fick mycket hjälp när jag skulle välja min första reptil. Fick mycket information och de va inte rädda att säga ifrån om de trodde att någon reptil inte passade som första gångs djur. Många tummar upp för bra service och friska djur! De kommer finnas på expo syd och kommer bli bland de första bordet jag kommer besöka  =)  ( lite reklam nu för dem, hoppas det inte strider mot reglerna, för då ber jag om ursäkt)


120
59
xTheod:

nej jag är inte heller positiv till att köpa djur från djurbutiker men som sagt det måste ju finnas seriösa också.


79
14
Alexxus:

Har köpt utav värnamo zoo, fungerade fint och djuren var i bra skick.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild