Finns det Rhacodactylus leachianus i Stockholm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:

ZDC skrev:
Korrigerar mig själv, det var 1.1 du har



Ungarna jag har är från ett Nuu ami par, de vuxna jag ev tänkt sälja tidigare stannar nu kvar här :) 


Medlem i GHF
635
408
Jimmy:
Vincentc skrev:
[quote=ZDC]
Det var två honor du har om jag minns rätt? 
Är lite småsugen på dem även om de inte var pine island, måste bara få loss lite $$$ [/q
Jag har sett en höna ögonfransar gecko lägga ett befruktat ägg utan hane


Har honan gått tillsammans med hanar tidigare kan de fortsätta lägga kullar även efter de separerats.
Jag hade två honor som separerades från sina tidigare partners när de var gravida. Efter de lade äggen så behöll jag honorna separerade en längre tid, och sen började det plötsligt dyka upp ungar. Då hade de lagt varsin kull igen, så de kan befrukta ägg lång tid efter att de blivit parade.

124
17
Vincentc:
Jimmy skrev:


Har honan gått tillsammans med hanar tidigare kan de fortsätta lägga kullar även efter de separerats.
Jag hade två honor som separerades från sina tidigare partners när de var gravida. Efter de lade äggen så behöll jag honorna separerade en längre tid, och sen började det plötsligt dyka upp ungar. Då hade de lagt varsin kull igen, så de kan befrukta ägg lång tid efter att de blivit parade.

Han har bara honar ögonfransar gecko

Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
Händer att oparade honor lägger ägg som faktiskt kläckts, hört om enstaka fall då gargoyle och ögonfransar gjort det, men det är väldigt ovanligt så inget man kan räkna med om man köper en hona

Medlem i GHF
635
408
Jimmy:
Vincentc skrev:

Han har bara honar ögonfransar gecko


Har du fött upp dom själv eller köpt dom som vuxna?

124
17
Vincentc:
Jimmy skrev:


Har du fött upp dom själv eller köpt dom som vuxna?

Jag köpte vuxna

6
9
Cazzyh98:
Jimmyselling har en annons på köp & sälj just nu

124
17
Vincentc:
ZDC skrev:


 

Ja, här i Sverige kan du nästan räkna med priser från 8000 och uppåt.
Hittar du ett avels par så kan prislappen hamna på 20k och upp.



Jag har fått en unge 3500
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild