Köp inte från Reptilgrottan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

1643
993
Tropfrog:
Jo, alla har väl olika krav på en säljare.

Jag tänker att en säljare som inte informerar tydlig i vad den har på lager och inte samt tar lång tid på sig att svara på frågor eller inte svarar alls inte är en säljare för mig.

En säljare som skickar inkompletta ordnar utan att bekräfta det med kunden innan är inte heller önskvärt. Men framförallt en säljare som dumförklarar sina kunder på ett öppet forum....Det går fetbort.

Alla kan göra misstag, det som skiljer en bra och dålig säljare är inte mängden misstag, utan hur man löser situationen när det faktiskt skett.

Bara ett litet inspel från en som arbetat med kundservice i 10 år.

Mvh
Magnus 

46
24
GOONI:
Har precis i detta nu lagt en order på kackerlackor och en spindel. Återkommer när jag fått grejerna. Säger när.. för jag har alltid fått det jag ska ha. 

46
24
GOONI:
Har hämtat ut mitt paket nu. Tack Kent för fina djur och snabb och smidig service.

46
24
GOONI:
Råkade beställa lite spindlar idag också.....

1
0
morelia77:
Kommer aldrig att handla där Kent kan ju för fan inte ens svara eller kontakta en när han sagt att han ska göra det. Inte kan han sköta en webb butik och hålla den uppdaterad heller. TUR MAN MÄRKTE DET FÖRE BESTÄLLNING!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild