Vilka åldrar har vi här på terrariedjur.se

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 13

2
1
Nick9024:
30 i år...

Medlem i SkHF
961
1076
NellyNiklas:
37 och 40

17
2
RoseAngelBlue:
Blir 20 i år, har haft reptiler sen jag var liten o tyckte de va en jätte bra idé att ta med snokar o allt möjligt hem då

12
25
Phobos:
Fötti... :)

5
2
Mideriaa:
och lilla jag är 41 år :( :)

4
4
Dzoker:
23 i snart två dagar till innan jag är 24. Värsta är att jag redan började få gråa hår när jag var 18, jag börjar misstänka att jag är runt 30......

12
25
Phobos:
Dzoker skrev:
23 i snart två dagar till innan jag är 24. Värsta är att jag redan började få gråa hår när jag var 18, jag börjar misstänka att jag är runt 30......



Och jag som ibland får visa leg för att köpa snus...

4
4
Dzoker:
Phobos skrev:



Och jag som ibland får visa leg för att köpa snus...



Vilken fin känsla ändå, har inte blivit leggad på jättelänge så jag vet inte om jag bara ser skitgammal ut eller om dom är obrydd hahaha

12
25
Phobos:
Dzoker skrev:



Vilken fin känsla ändå, har inte blivit leggad på jättelänge så jag vet inte om jag bara ser skitgammal ut eller om dom är obrydd hahaha




Det va kule dom första 10 åren... nu vet jag inte vad det är för fel på folk? Sitter nån fan i kassan på ICA som är 22 år yngre än mig och ber mig om leg för snus, SER JAG VERKLIGEN UT ATT VARA 18 ELLER YNGRE?? VA, VA?!?! :)

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
Fyller 30 idag. =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 13
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild