Vart finns Taggsvansvaraner?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
MustafaK:
Hej. Jag har läst en hel del angående Taggsvansvaraner och är redo för ansvaret. Men vart finns dom? Jag har hittat en i göteborgs zoologiska för ca 2000kr vilket jag ej tycker är "relevant" för en taggsvansvaran eller är det? Som ni kan gissa så är jag ute efter en i Göteborgsområdet men kan åka en liten bit om det är värt det. Tack för svar 

Medlem i SkHF
974
1090
NellyNiklas:
Håll ett öga på annonserns. Det går i vågor/perioder. Nu tex är det mycket Varanus glauerti till försäljning. Fråga runt hos folk som har vuxet par om de väntar/planerar ägg eller framtida avel. Detta kan du även se bland journalerna här på sidan (för de som använder funktionen).

Medlem i SHF
130
63
Majste:
MustafaK skrev:
Hej. Jag har läst en hel del angående Taggsvansvaraner och är redo för ansvaret. Men vart finns dom? Jag har hittat en i göteborgs zoologiska för ca 2000kr vilket jag ej tycker är "relevant" för en taggsvansvaran eller är det? Som ni kan gissa så är jag ute efter en i Göteborgsområdet men kan åka en liten bit om det är värt det. Tack för svar 


När jag köpte min taggsvansvaran-bebis kostade den 1500kr. Därefter, ju större den är desto dyrare blir den, så 2000kr är inte allt för mycket. 

Finns även de som säljer taggsvansvaraner på mässorna, kan tipsa om att kolla de framtida!

94
66
Emeraldswift:
Att köpa ödlan är den billiga delen . Förbdenna art behövs ett stort terrarium med mycket värme och uvljus . Du får nog lägga några tusen bara på terrarium och tillbehör

117
99
Lancehead:
I Australien.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild