Reptilgrottan- har någon köpt frysta möss eller råttor där?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

11
5
Hastanita:
Jag undrar om det går att köpa möss eller råttor från Reptilgrottan, hur funkar det.
Får man frysta foderdjur hem i bra skick? Och vad kostar frakten?
Annonsen står ju här på Terrariedjur sidan.
Kan man handla frysta foderdjur hos dem? Har någon gjort det?


417
249
KANDARBA:
Jag har handlat där, dock inte frys foder. Så den punkten kan jag inte säga något om. 
Bra och snabb leverans vart det. Så inget att klaga på alls. 

Frakten ser du om du lägger någon prusukt i varukorgen. Sen trycker du på "Checkout" eller "Betala". Så när du skriver in din adress och trycker på fortsätt så kommer du få upp leverans kostnader.

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

frigolitlåda och torris....

alltid 59 kr i frakt


11
5
Hastanita:
Hastanita skrev:
Jag undrar om det går att köpa möss eller råttor från Reptilgrottan, hur funkar det.
Får man frysta foderdjur hem i bra skick? Och vad kostar frakten?
Annonsen står ju här på Terrariedjur sidan.
Kan man handla frysta foderdjur hos dem? Har någon gjort det?


Var finns reptilgrottan och hur lng tid kn det ta innan varorna kommer? Hinner det fram innan isen smälter?
Jag skrev mail til de, men inte fått svar, än.

51
27
knutsson87:
Har köpt där och funkat kanon fryst o bra förpackat 

187
221
Moova:

Hastanita skrev:

Var finns reptilgrottan och hur lng tid kn det ta innan varorna kommer? Hinner det fram innan isen smälter?
Jag skrev mail til de, men inte fått svar, än.


 

Om du är med i någon av de större reptilgrupperna på FB så är det bara att göra ett inlägg och taggga kent som har reptilgrottan, eller skicka ett PM till Kent :)  Kent Musmannen Ivarsen heter han på FB.

 


11
5
Hastanita:
Moova skrev:


 

 

Om du är med i någon av de större reptilgrupperna på FB så är det bara att göra ett inlägg och taggga kent som har reptilgrottan, eller skicka ett PM till Kent :)  Kent Musmannen Ivarsen heter han på FB.

 


Vad heter de grupperna på fb?

11
5
Hastanita:
Hastanita skrev:

Var finns reptilgrottan och hur lng tid kn det ta innan varorna kommer? Hinner det fram innan isen smälter?
Jag skrev mail til de, men inte fått svar, än.


De hde svarat på en gång! Jag kom bara inte i håg att vi skrev på min dotters mail.

187
221
Moova:

Hastanita skrev:

Vad heter de grupperna på fb?


Reptiler som hobby :)


88
72
gebon:
Går det handla därifrån fortfarande? Hade tänkt köpa lite prylar, men brukar alltid kolla upp ställen jag inte handlat ifrån tidigare och Handelsbolaget Reptilgrottan står som avregistrerat och inaktivt ( 2015)?

 www.allabolag.se/9697647999/Reptilgrottan_HB
www.solidinfo.se/foretag/reptilgrottan-handelsbolag
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild