Favoriter

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

26
20
geckolover:
Många av er här på sidan verkar ha haft många olika terrariedjur genom tiderna. Men jag blev lite nyfiken på vilken av dem som har varit roligast eller mest spännande att ha. Det skulle också vara kul att veta vilken art ni skulle vilja ha någon gång i framtiden... :)

Jag har bara haft ögonfransar och så då har ju det varit roligast. I framtiden skulle jag nog vilja ha en blåtungad skink eller kanske en kungspyton, men det är helt uteslutet så länge jag bor hemma.. ;)

205
203
Micke_E:
Helt klart chlamydosaurus kingii!  Bra fart på dem, de är alerta och intresserade av vad som händer i rummet.  

347
220
Newton:
Jag älskar mina booer, och älskar booer, olika lokaliteter över lag också.
Så jag måste nog säga att det är en favorit.

Vad jag skulle vilja ha i framtiden är en hogisland boa.
Om det ska vara något annat än booer, så är det nog en kragagam - Pappa hade en när jag var liten, men minns inget av den så kan inte direkt kalla det som att jag har någon erfaren av dem ;)

51
36
GL8936:
Har mina 3 favoriter hittils hemma nu. Nätpyton, anakonda och gila monster. Tror dock nätisarna hamnar på första plats som favoriter.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Mina favoriter är nog mina halsbandsleguaner (Crotaphytus collaris). De är väldigt aktiva och snabba ödlor.
Anaxyrus debilis är nog mina favoriter bland mina groddjur, då de är framme och syns allt som oftast.

2966
1645
Hoggaforfan:
Triops cancriformis var väldigt underhållande
Annars mina Phyllomedusa hypochondrialis och drömmen är Phyllomedusa sauvagii

340
91
Copa:
Mina favoriter var mina 3 Pituophis cantenifer annectens. Sörjer än att jag var tvungen att sälja dom..

Drömmen är att en dag äga Drymarchon couperi
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild