Beställa växter online

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

175
228
Rosenlukas:
Finns det egentligen någon svensk sida att beställa växter ifrån? I utlandet har jag kikat lite på bens jungle men om det finns någon svensk hemsida skulle jag föredra denna. 

165
186
denka:
Rosenlukas skrev:
Finns det egentligen någon svensk sida att beställa växter ifrån? I utlandet har jag kikat lite på bens jungle men om det finns någon svensk hemsida skulle jag föredra denna. 





www.herperschoise.se/category.html/terrarievaxter  dom har ett gött utbud


2966
1645
Hoggaforfan:
www.akvarieplantor.se/

Plantagen, Hornbach finns lite här och var. Men finns nog ingen klass med Bens jungle.
Daniel_S har en del växter

175
228
Rosenlukas:
Okej då har jag väl lite att kolla runt på i varjefall :)

Medlem i DHF
1082
774
Westman:
Bens jungle kan jag rekomendera. 

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Håller med westman, fina växter och flera bromelior som vi beställde hade fått skott 

175
228
Rosenlukas:
Låter ju toppen, kanske får bli att beställa där ifrån snart :)

164
35
anders890:
Ni som har beställt växter online från utlandet, tex Bens Jungle, kommer paketet till postens närmaste utlämningsställe? Hur gjorde ni med betalning, det står "billing adress" på hemsidan, menas det att det skickas med en faktura till adressen man har fyllt i på hemsidan? 


2966
1645
Hoggaforfan:
Den-som-betalt-adress kan man översätta det med så har inget med betalningssättet att göra. I Sverige heter det faktura oftast fast mer korrekt vore kvitto.

164
35
anders890:
Hoggaforfan skrev:
Den-som-betalt-adress kan man översätta det med så har inget med betalningssättet att göra. I Sverige heter det faktura oftast fast mer korrekt vore kvitto.


okej, men betalningen då? Görs den via kreditkort eller PayPal, såg att det mesta av den nödvändiga information stod på Tyska, vilket inte är min starka sida. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild