Lyckade affärer

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 23

165
186
denka:
MackP skrev:
Användarnamn: denka
Jag var: Säljare

Sålde en V. doreanus till "denka", härligt att se att någon fortfarande kan sätta sig i en bil och åka en bit för att köpa något man är intresserad av, uppskattades.

Trevlig och rak, inget strul, precis vad jag uppskattar hos en köpare. 



tackar å är lika nöjd idag mä han 

58
41
Charlie69:
Användarnamn: AlexGustavsson.
Jag var köpare. Köpte en Hysterocrates Hercules sling.
Den var väldigt bra packad, frisk och pigg. Tack för en bra handel, kommer definitivt tillbaka.

55
25
benny69:
Användarnamn: davidszakal
Jag köpte två terrarier och ett djur. Terrariernas skick var som beskrivet. Djuret välmående. Tillbehör skickades med mer än vad man kunde önska. 
En trevlig person att göra affär med. 

373
170
Anathawa:
Användarnamn: RobertL
Jag var säljare.
Robert köpte ett stort terrarium, kom samma dag, hämtade nästa dag, väldigt trevlig och lätt att ha att göra med!

Rekommenderar varmt!

16
14
nyptil:

Opopulärt inlägg här

Säljare: Zoo-smart, aka Reptillagret, akvarielagret, mf

 

Jag vände mig till Zoo-smart som är den enda återförsäljaren utav Lucky reptiles Furni-tarrium och detta var innan jag fick reda på all kritik som detta bolag har emot sig då jag inte inte gjorde någon research först. Jag la en beställning på nämnda terrarie den 27:de februari, betalade och tänkte att det skulle ta nån vecka. Sen fick jag reda på att terrat inte fanns inne hos Zoo-smart så jag var tvungen att vänta på leverans från leverantör. Det gick 4 veckor sedan beställningen och jag började tappa tålamodet lite och då hörde jag av mig till Andreas som ägaren heter, via messenger på Facebook, då det gick segt via tradionell E-mail. Jag bad om pengarna tillbaka tills terrat kommer in till zoo-smart, jag trodde då att det inte skulle finnas nån chans till det. Men han sa javisst och 30 minuter senare så hade jag pengarna på mitt konto igen. Han var sedan väldigt duktig på att uppdatera mig om läget med mitt terra Och berättade att han dras med en väldigt slarvig leverantör som är dålig på att uppdatera om när varor kommer att skickas till honom.  terrariet kom in till honom i Fredags med omedelbar omdirigering till mig, priset blev rabatterat pga lång väntetid och idag 6 veckor efter beställning så levererades mitt terrarie till dörren.

 

Tog lite tid, men fortfarande en lyckad affär :) 


459
138
Pakke:
Säljare: AlexGustavsson

Köpare: jag, Pakken.

Är nöjd! Han besvarade väldigt väl och är där när man behöver i kontakt. Han är rekommendera att köpa av.
Har köpt vinkarkrabb av honom och han ska skicka den iväg på tisdag. (kan inte nu pga det är påsk så)

Mycket nöjd och han är värt att handla med. Ni kanske borde börja handla hos honom :)

240
183
Mickee:
Säljare: CyberZoo
Köpare: jag


Snabbt o smidigt, bra priser o välpackat! :)

240
183
Mickee:
Säljare: Sköldpaddsgrejer
Köpare: Jag

Snabbt o smidigt, bra priser o välpackat!
Kanonställe om man behöver råd om belysning o.dyl.
Verkligen serviceminded, tackar :)

240
183
Mickee:
Säjare: Bomben6
Köpare: Jag

Dubia 500st.
Snabbt å smidigt, alla levde å superbra packat, ingen rymmning där inte!
Bra kvalitet.
Återkommer, tackar :)

388
460
australis66:
Säljare: Curtus
Köpare: Jag

Köpte några terrarielås. Snabb och smidig affär, precis som det ska vara. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 23
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild