Letar efter en lärare runt Göteborg/Partille/Mölndal

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
sharkoon13:
Hejsan,
Jag vil verkligen skaffa en orm, och har gjort den en gång tidigare.
(jag har skaffat en boa, men såld den efter ungefär några månader.)
Orsaken är jag. Jåå, jag har tittat hundra videor på YouTube om ormen, om "Choice-based handling" från Lori Torini, osv...Men... Men...
Jag har inte hanterat orm tidigate. Jag var skit rädd att hantera ormen. Ormen har ätit ganska bra och har även växt bra. Men varje gång när jag försokt att hantera ormen jag var rädd. Ormen (tycker jag) kände mig och också vara inte lugnt. Så jag kunde inte att hålla ormen i händer. (två gånger har jag bytit substrat i terrariumet och när jag flyttat "a hide" med ormen, ormen hissade. Jag förstår 100% det är mitt fel och tror att ormen kände hur rädd var jag)

Och nu är jag här, efter 2 års. Jag vil försöka igen.

Men innan att skaffa en nya orm, jag ber dig, som läser den här texten och bor runt Göteborg/Partille/Mölndal, om tjänst.
Kan du snälla "lära mig"? Kan du snälla låta mig att besöka dig några gång och hantera en av din/dina orm?
Jag förstår att jag ber ganska mycket och jag är redan tacksam för din talamåd att läsa den här texten.

Ocksa, jag förstår att du spenderar din tid för det, så jag vill gärna diskutera med dig en överens, kanske. ( til exempel, jag kan swisha eller köpa något( nya substrat, värmelampa, termostat, osv) för orm som retur.

Jag är inte säkert att den är "annons", darför det är nya forum-tråd, men om du tycker att det är bättre att skapa annons, kan du snälla berätta för mig en bästa sätt, tack?

Ocksä, förlåt mig för några fel i texten, jag lära mig fortfarande svenska och har skrivit den här texten utan AI.

Tack igen för din tid!
jag hoppas att höra något i den här forum tråden eller som PM, tack!

Med bästa hälsningar,
en ny total nyborjare som heter Viacheslav
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild