epoxy lera?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

32
14
Spikedreptiles:
Någon som vet vart man kan få tag på polygem zoopoxy i sverige? Eller finns det något annat märke med liknande produkt?

5190
3969
Tropfrog:
Kolla på deras hemsida efter europeiska distributörer och kontakta dem.

Mvh
Magnus 

32
14
Spikedreptiles:
Tropfrog skrev:
Kolla på deras hemsida efter europeiska distributörer och kontakta dem.

Mvh
Magnus 

gjort det. Säljer bara i usa

5190
3969
Tropfrog:
Spikedreptiles skrev:

gjort det. Säljer bara i usa


Hmm, menar du att deras europeiska distributör bara säljer i USA?? Konstigt.

Mvh
Magnus 

32
14
Spikedreptiles:
Tropfrog skrev:


Hmm, menar du att deras europeiska distributör bara säljer i USA?? Konstigt.

Mvh
Magnus 

Läser man om deras distribution på hemsidan så står det bara usa MEN vet att det ska finnas en svensk motsvarighet till polygem zoopoxy. Behöver hitta namnet på den bara. Kontaktade Tinoantilla på Instagram som använder denna motsvarighet men han vill tyvärr inte ge iväg namnet för nån anledning.


Mvh Jonatan 

5190
3969
Tropfrog:
Det finns ju international distributors längst ner på listan. Där finns en i Europa. Visserligen UK, men det kan vara värt att kolla med dem?

Mvh
Magnus 

Medlem i SkHF
38
44
Lilja:
Jag gjorde en sökning precis, förmodligen sämre än du själv har gjort, men gick också bet på europeiska återförsäljare.
Däremot såg jag någon som rekommenderade Apoxie sculpt istället som verkar gå att få tag på här. Det är tyvärr inte svar på din fråga men det kanske kan vara ett likvärdigt alternativ.

5190
3969
Tropfrog:
Längs ner på listan över distributörer. JW international.

polygem.com/distributors/

Mvh
Magnus 

1
0
RikkeA:
Kolla på företagsakvarium under fraggning/aquascaping där finns ett par varianter epoxylera, jag vet inte om det är sånt du menar. Finns även drakfisken som säljer saltvattensgrejor.  Mvh rikke 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild