Expo syd!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

52
5
Larsson:

Bara så att folk vet så kommer ja gå med namnskylt med terrariedjurs logga samt anv namn!

 

MVH Larsson


85
144
Avic:

fan va gött Larsson!!!!!!!!!!!!

 

mvh selma.


366
155
Linus:

Och jag kommer nog gå runt och se trött ut i något sunkigt linne. Prata gärna med mig, jag kommer åka dit själv och är väldigt pratsugen i allmänhet! :)


114
16
AdamsReptiles:

Kommer också att befinna mig på plats. Har på mig en SmHF-tröja, svarta glasögon med. Är nog rätt svår att missa. 

Snackar väldigt gärna jag med :)


232
94
anamidnatt:

Jag kommer! :D jag är nog också rätt svår att missa och ska gå med min syrra som har blått hår. Vi är lite konstiga men rätt trevliga ändå och bits inte om någon vill prata :D


163
34
Danne:

Borde skaffa en sån t-shirt: terraiedjurs logga och användarnamn på.


Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

Kommer ha en svart Terrariedjur-tröja samt en namnskylt med mitt användarnamn. Lär stå vid TDs bord eller springa runt med kameran. :)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Vi kommer att ha tshirts att sälja på mässan, så det är bara att komma förbi och köpa! :)
Kommer även jag ha namnskylt på mig, och kommer stå vid våra bord så lär inte vara jättesvår att hitta.


424
32
samthe0ne:

Jag kommer nog att ha på mig min "Walking with Dinosaurs" t-shirt och en röd keps med en liten kamera i handen och lurar i öronen men pratar gärna om nån vill det!


4
1
LizLood:

Kommer också dit men vete f*n vad jag tänker ha påmig,hahaha. Men jag är 186cm lång, har långtblont hår och skrikröda kilklackssneakers på mig. haha :-)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild