Vilken förening?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

352
269
Animallover_1984:
Hej!

Jag har funderat ett tag på om jag ska bli medlem i Sveriges herpetologiska riksförening (vilket p.g.a. rådande omständigheter kring L80 osv. känns ännu mer aktuellt nu)...men blev lite osäker kring vilken jag ska välja...för det verkar inte gå att bara vara medlem där...utan då tillhör man någon slags lokal variant också? Så vilken är då den närmaste för mig? Hittar ingen för Örebro/Närke... så är Stockholm den närmsta då eller? 

Mvh/Animallover_1984 (en förvirrad sådan, haha)

Medlem i SHF
292
659
viper66:
Dalarna borde vara närmare. Men fjollholms föreningen är rejält aktiv 

74
57
Mellowman:
I Västmanland så är det på väg att bli en officiell förening. 
Första mötet/Grillkvällen är den 20/5 i köping.

Medlem i SHF
192
361
Thinning:

Mellowman skrev:
I Västmanland så är det på väg att bli en officiell förening. 
Första mötet/Grillkvällen är den 20/5 i köping.


Kommer föreningen söka inträde i SHR?

Med vänlig hälsning, Björn Thinning (Ledamot i SHF)


74
57
Mellowman:
Thinning skrev:


Kommer föreningen söka inträde i SHR?

Med vänlig hälsning, Björn Thinning (Ledamot i SHF)

 


Ja, Som jag har förstått det så blir det aktuellt när det finns tillräckligt många som vill gå med och engagera sig. Jag vill understryka att jag är inte en utav huvud personerna  bakom initiativet till starten av Reptilföreningen västmanland. Endast valt att engagera mig.och ansluta.

Medlem i SHF
3997
5021
Jonas_:
Jag är medlem i Stockholms-föreningen och skulle rekommendera den om man är osäker vilken man vill gå med i. Dalarnas skulle kanske vara närmare för mig också men SHF är aktiva och rejält med samlad kunskap och erfarenhet i den föreningen. 

352
269
Animallover_1984:
Tack allihop för input...då blir det nog Stockholm för mig (känns bäst på nåt sätt...kanske för att jag kommer därifrån egentligen...känns mer hemma liksom, haha). 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild