Håller till horisontella grenar/pinnar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
RainbowState:
Bild snodd från Etsy men hittar inget liknande i Sverige eller EU. Någon som vet vart man kan få tag på eller kanske till och med har en 3D skrivare och lust att göra egna?


99
86
murbo:

Inte sett just den varianten men har sett dessa användas:

www.byggmax.se/r%C3%B6rh%C3%A5llare-129-habo-aluminium-p7270160?gclid=EAIaIQobChMI18CIx4-H_QIVNoODBx2JkASPEAQYAiABEgJT__D_BwE743=28837

www.specialbeslag.se/produkt/sidfaste-krom-oval-2-pack/



kolla på garerobsupphängning eller rörhållare. De flesta är i metall men vet att det ska finnas i plast också. Jag skulle fästa med silikon (på glas, skruva i trä) oavsett då sugproppar alltid ger mig problem *asg* så en lätt i metall är inget vikt problem 


82
57
ApeMan:
Är ju sjukt enkelt annars att såga ut en kvadrat eller liknande i valfritt virke (tänker själv plywood eller plyfa) och sedan ta hålsåg med lämplig diameter och såga ut ett hål mitt i. Sedan bara kapa den på mitten och sätta in där man vill.

Givetvis måste det fuktsäkras om det är ett öppet trä.

31
28
LeafGecks:
Om du inte hittar något du gillar så skicka ett PM till mig, jag har en 3D skrivare och skulle kunna skriva ut något liknande. 

Men Bauhaus har sånna, annars Amazon:



Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild