tips på namn till en kungspyton??

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

18
2
R0binL:
någon som har tips på  namn till en kungspyton? :)

200
258
Lordguras:
R0binL skrev:
någon som har tips på  namn till en kungspyton? :)

Kungen 

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
Våra heter KarlPetter och Lucifer. 

273
185
peter68:
För hane, Gaston, Mozart, Boris, Pyro. Mer ironiska namn, Steve, Karl, Örjan.

För hona så är Ofelia/Ophelia självskriven. Eller Pandora, Petra, Kringla.

Har själv inget namn på min orm, så ta dem för vad de är. Han har namn på sätt och vis. Lillis. Vilket är ganska självbeskrivande.

2
0
Tuvalu777:
Mina heter Apollo och Moon

Medlem i NHF
164
119
Draknastets_Reptiler:
Har en pojke som heter Kami och får hem en flicka i Oktober som får namnet Karma :)

2
0
Tuvalu777:
Draknastets_Reptiler skrev:
Har en pojke som heter Kami och får hem en flicka i Oktober som får namnet Karma :)

Gulligt 

84
38
Ems:
R0binL skrev:
någon som har tips på  namn till en kungspyton? :)



Lea eller Gustav. 

152
227
TowerOfGray:
Några namn jag sparat :

Neft, Sohma, Milo, Yoshi, Kiwi, Payton, Rango, Morgan, Orion, Ikaros, Jody, Sapphire, Helheim, Desmond, Leo, Lea, Bailey, Sam, Ruby, Marley, Delilah, Kona, Willow, Frank, Frazel, Eden, Pandora, Diego, Jesper, Jupiter, Nero, Luca, Dollar, Cash, Crona, Falcor, Claus, Milbert, Kotte, Oscar, Nacho, Cosmo, Docent, Edgar, Tobi, Taiga, Smoothie, Echo, Delta, Kaliber, Nitro, Bullet, Pyro, Carbine, Pinfire, Kiro, Naga, Hannibal, Doglas, Domino, Trinity, Neo, Matrix, Morphius, Ellie, Calipto, Meatball, Navy, Maya, Kira, Velvet, Molly, Ambrose, Meeko, Havoc, Nuke, Vermin, Vulgrim, Alcatraz, Venom, Inferno, Calico, Atlas, Armaggedon, Apocalypse, Okee, Octane,

7
4
jackztr:
vi hämtar en liten tös om en vecka som fått arbetsnamnet virus (pga corona), men vi får se om det håller i längden.
vi valde mellan Virus, Medusa & Lotus, men vi fastnade för virus.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild