Vad planerar ni på att köpa i sommar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Har ni några planer på att köpa några terrariedjur nu i sommar/höst?

Själv har jag utökat en hel del med ett par terrarium, har skaffat rödögda trädgrodor och ska skaffa daggeckos och halsbandsleguaner.


239
197
Danpss:

Funderar på någon fågelspindel inom Poecilotheria släktet men får ta mig en funderare eller två :) Annars hade en trynsnok suttit fint!


181
110
Stina:

För min del ska/bör det inte bli fler nya typer av djur än de jag har. Jemen, ögonfransgecko, jungfrugecko). Snart läggs fler fransgecko ägg utöver de 6 som redan blivit, så dessa kommer ta sin plats.

Men där i september någonting blir det nog några fler fransgeckotjejer o någon mer kille.


48
41
Nick:

Håller just nu på med ett stort terrariebygge på 3 våningar, som ska fyllas upp i sensommar/höst med bla en Boa constrictor imperator. Blir säkert någon mer Kungspyton också :)


61
38
skialp:

Efter sommaren blir det en dvärgskäggis till familjen och sedan någon mindre ödla till sonen. Jag är sugen på en Morelia Spilota Cheynei eller Corallus Hortulanus. Men för en orm till krävs det lite övertalning. ;-)


68
9
StaOlog:

Funderar allvarligt på att skaffa en äkta spindel... någon hopp eller vargspindel kanske?


Lite fler kackerlackor och någon skalbagge blir det iaf. =)


104
11
_kim_:

Jag ska skaffa mej en Trädgårdsboa och en Boiga cyanea om jag hittar någon =)

 

//Kim


218
47
asus:

håller på att bygga mitt nya terrarium just nu så i augusti ska där flytta in en tiger pyton juvenil förhoppningsvis :3


429
254
JACLAR123:

Pappa och jag ska förhoppningsvis bygga några terrarium och rack. Jag ska skaffa Leopardgecko 2-3 st

och sen får man hoppas att det blir bebisar.


5
1
pyretstylee:

Jag vill/kommer skaffa:
- Cromatopelma cyaneopubescens
- Brachypelma smithi
- Achatina fulica

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild