Ägg

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Det vore väldigt kul att få höra vilka som lyckats få ägg utav deras djur nu i sommar.
Själv har jag enbart fått lite rom utav mina klockgrodor hitills.


340
91
Copa:

Vi kläckte 4 st ögonfransgeckos nyligen, sen är det inga fler ägg på gång i år


181
110
Stina:

Idagsläget ligger 6 st fransgecko ägg o växer på sig. I natt el nästa läggs två till då jag hittat flera provgropar :-)


40
3
sandiz:

Ligger just nu 4st forest dragon ägg i kläckaren och alla ser bra ut än så man får se om de blir nå forest om någon månad eller så.


51
8
Rochkan:

Mina skäggisar kläcktes under dagen! :) 17 av 20 är kläckta nu, ska bli kul att se om de sista kläcks under natten! :)


1662
779
fluffis:

Vad kul att det är flera som fått smått! :)

Min svarta råttsnokshona lade 12 ägg för ett tag sen. De planeras att kläckas i slutet av juni. Här är en tråd om det: terrariedjur.se/?page=forum&thread=677


Medlem i GHF
636
410
Jimmy:

Ja nu närmar sig det kläckningstider för tempererade arter, ligger lite ägg på värmning här men tyvärr har en del skrumpnat bort,  men förhoppningsvis blir det någon Trynsnok och ett par Mexikanska kungssnokar iaf. Sen har jag ett par levandefödare (Hortar bla) som ser bra ut, så lite ungar lär det väl bli iaf.

 


Medlem i GHF
636
410
Jimmy:

Fluffis, hoppas du får utdelning på dina obsoletus, jag skulle gärna ha en eller två av dessa hos mig.

 


232
94
anamidnatt:

Chicobolus spinigerus ägg, vet inte hur många det blir än. :)

 

Min nuvarande enda vuxna Gyna caffrorum hona som nu är stolt mamma med sin ägg-klump :)

 

Och några Regnbågsmilliped ägg verkar må bra än. Men får nog en drös till snart som ska skötas ännu noggrannare än förra. De är så galet känsliga. Ush.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild