Vilka arter av ceratophrys äger ni eller har sett i butik/på mässor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Legenden:
Jag har nyligen införskaffat en liten pacman groda (c.cranwelli) och fått upp intresset för dem ganska fort, jag vill få tag i lite ovanligare morpher och arter.

Just nu är jag på jakt efter c.aurita/c.cornuta/c.ornata och till slut c.stolzmanni den sistnämnda skall vara ganska så ovanlig även utanför våra gränser.

Vilka arter och morphs har ni sett när ni varit runt i olika butiker och även på mässor?

Ha en fin dag! :) 

4
1
MmBruh:
Jag har köpt en c.cranwelli x cornuta (tricolor fantasy frog)för 650kr på malmö tropikmässa. Jag såg även att de sålde c.aurita fast de är lite dyrare. Jag har även sett en vanlig c.cranwelli albino morph i kalmar, det var någon slags alvarieaffär, men de hade även lite spindlar och vandrande pinnar

2
0
Legenden:
MmBruh skrev:
Jag har köpt en c.cranwelli x cornuta (tricolor fantasy frog)för 650kr på malmö tropikmässa. Jag såg även att de sålde c.aurita fast de är lite dyrare. Jag har även sett en vanlig c.cranwelli albino morph i kalmar, det var någon slags alvarieaffär, men de hade även lite spindlar och vandrande pinnar

Spännande!
Har du bild på din fantasy du köpte?

Det hade varit kul att få tag på en fantasy och en aurita faktiskt :)
Jag har eventuellt fått tag på en Ceratophrys joazeirensis men den rackaren kommer kosta mig 235 euro känns lite sisådär men den är ju ganska så ovanlig så det kan det vara värt :) 

4
1
MmBruh:

4
1
MmBruh:
Jag vet inte men bilden visar inte sig när jag trycker på den i gallerit
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild