Småklockgrodorna fick ett nytt hem idag!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
70
23
hjelte:

Hallå där, tänkte dela med mig av hur dagens inredningsprojekt blev. 

Håller gärna det hela hyfsat sparsmakat, och 30'30'30 burken kommer självklart bytas till en större den dagen dom själva blir det ;) Köper även ett filter i veckan samtidigt som jag tänker höja vattennivån ett par centimeter.

Grodorna syns inte på bilderna men dom har nyss käkat och satt sig under bladen för att ta en siesta.


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Snygg bro! :) annorlunda bottensubstrat med. Vet att många klockgrodor verkar byta färg beroende på vad det är för färg i botten. Hoppas de blir riktigt knallgröna!


273
3
117:

Det blev riktigt fint måste jag säga ! 

Mvh Dragon


Medlem i GHF
70
23
hjelte:

Igår morse så dog den ena lilla, jag hade varit bortrest ett antal dagar och han klarade inte att konkurrera om maten med sitt syskon. Tråkigt så klart, och ansvaret låg självklart på mig. Men jag får vara glad över att den kvarvarande mår kanon och äter med stor aptit och är mycket aktiv! Ny bild från idag då jag har fyllt ut lite mera i burken :)


273
3
117:

Synd att den ena dog, men sån är naturens lag, den  starkaste överlever 


Medlem i GHF
70
23
hjelte:

Ok, idag blev jag nog färdig i alla fall :) Filterpumpen har kommit och lite flera växter har fått runda av det hela. Hyresgästen själv kan skymtas på bron!


382
36
MariBarita:

Jag har försökt men jag kan inte se nån groda på dina bilder, hur små är de?


Medlem i GHF
70
23
hjelte:

Det är smått :) Kolla på bron, under det högra valvet. Grodan är inte heller grön ännu, så kolla efter en gråbrun liten gynnare.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild