Sparat användarnamn?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:

Är det bara hos mig eller måste man skriva sitt användarnamn & lösenord vid varje inloggning? Det kan inte sparas så man enkelt endast behöver trycka på logga in? Förstod du vad jag menar :) kan ju tyckas som en skitsak men man är bekväm av sig ;)


51
2
niake:

lika för mig


232
94
anamidnatt:

Beror väl på om man är kopplad till internet eller ej, när jag är hemma och är kopplad till samma nätverk hela tiden så loggas jag ytterst sällan ut, men bytar jag nätverk med datan eller har den avstängd en längre tid måste jag logga in igen :)


49
1
spiidi:

har jag haft den avstängd än längre tid då måste jag logga in igen, men annars är jag alltid inloggad


382
36
MariBarita:

Jag är alltid inloggad


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Jonas_ jag förstår hur du menar. Användarnamn och/eller lösenord sparas inte i inloggningsformuläret.

Anledningen är att formuläret är lite annorlunda byggt för att skydda mot botar och spam. Det skulle gå att fixa så att användarnamnet redan är inskrivet däremot, så ska kika på detta.

Som flera även nämner så hålls man inloggad automatiskt om man väljer att stänga ner fönstret istället för att trycka på "logga ut"-knappen. (Fungerar i princip som på samma sätt som facebook)


Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:

Ja precis anders! det var så jag menade :) tyvärr tyvärr så är jag inte den enda i hushållet som har terrariedjur.se så även om jag vill vara inloggad dygnet runt så får jag konstig nog inte ;) 


3
1
Serpentes:

Med IE är man inloggad hela tden, med Firefox loggas man ut varje gång man stänger ned fönstret och måste skriva i både användarnamn och lösenord varje gång öppnar webläsaren.


1660
776
fluffis:

Hehe, jag är den som gillar att logga ut så fort jag inte använder terrariedjur.se längre. Sen när jag ska logga in igen så är det bara att skriva användarnamn och lösenord. Jag gillar det för då lär jag mig mitt lösenord och jag har dessutom inga problem med att skriva, det är bara kul :) Jag ville bara säga det för att visa att det finns folk som är lite tvärtom ibland :D


52
1
unknown_928929:

jag använder firefox och jag loggas aldrig ut

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild