Hitta groddjur, (A.callidryas)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

35
0
otrander:

Jag tänkte ifall någon vet var man kan få tag på A.callidryas?

tråden kan ju även användas för dem som söker groddjur och dem som vet var det kan finnas!


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Hamm är väl det säkraste kortet. Det går förmodligen att be reptilinriktade djurbutiker att ta hem några med då många utav dom åker till Hamm själva.

Kan även nämna att jag är lite på jakt efter dessa underbara grodor. Vill hinna inreda lite innan grodköpet dock. Sen gäller det väl att hitta några för ett vettigt pris. De billigaste jag sett har legat på 400:- medans de dyraste har gått upp emot 1200:-


733
295
markusbabs:

Tropikhuset har dom hemma för 400 kr.

 

www.tropikhuset.se/djurlista/reptiler-leddjur.html


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

markusbabs, har sett att de stått på hemsidan, men jag kontaktade dem tidigare och pratade med dem på mässan i helgen och då hade tyvärr inga längre.

Annars är det ju ett rätt bra pris :)


35
0
otrander:

herpesC. Har en kvar för 450 kr :)


114
16
AdamsReptiles:

Oktrander, Herpes Choise? ;)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Får hoppas på att ni menar HerpeRs Choise. Vill ju inte ha en groda med herpes. ;)
Jag har ett tomt terrarium ståendes hemma, men tror jag vill hinna inreda lite innan jag köper några. Tänkte köpa en del inredning på mässan i helgen och börja köra igång att inreda sen.

Får se vem som hinner först otrander ;)


35
0
otrander:

hahaha trodde det va herpes choise vilket jag tyckte var like lustigt ;) tror tyvärr du hinner före :(

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild