Onlinebutik

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

13
6
Leetcium:
tjena!

ska inhandla det sista till min burk o skulle behöva tips på en smidig onlinebutik. 

Lista på det jag behöver
-foderstation (2 hål för kapslar, sugpropp)
-crested gecko diet
-en sprayflaska som kan användas som ”misting” morgon o kväll. 

Hitta en bra sida men dem ville att man skulle betala via paypal. Göra en lång historia kort så använder jag det inte. 

Ha en fortsatt trevlig dag!

Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Leetcium skrev:
tjena!

ska inhandla det sista till min burk o skulle behöva tips på en smidig onlinebutik. 

Lista på det jag behöver
-foderstation (2 hål för kapslar, sugpropp)
-crested gecko diet
-en sprayflaska som kan användas som ”misting” morgon o kväll. 

Hitta en bra sida men dem ville att man skulle betala via paypal. Göra en lång historia kort så använder jag det inte. 

Ha en fortsatt trevlig dag!



alexreptiler.se/sv/

Vi har Crested gecko diet och foderstationer med sugkoppar! Betalning via Payson (Faktura, kortbetalning, delbetalning) eller swish! 

13
6
Leetcium:
AlexGustavsson skrev:



alexreptiler.se/sv/

Vi har Crested gecko diet och foderstationer med sugkoppar! Betalning via Payson (Faktura, kortbetalning, delbetalning) eller swish! 



Om jag väljer ”spårbar frakt” kommer det hem till en eller butik nära mig?

Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Leetcium skrev:



Om jag väljer ”spårbar frakt” kommer det hem till en eller butik nära mig?


Spårbar frakt kommer till ombud. Brev kommer till brevlåda sålänge det får plats! Vid köp av ryggradslösa djur måste spårbar frakt användas! 

13
6
Leetcium:
Du har en ny kund!

1
0
BenjaminGolden:
Hur svårt är det att skapa en webbutik från grunden?
Vilken kunskap behövs för detta?

657
344
Johnexotics:
AlexGustavsson skrev:



alexreptiler.se/sv/

Vi har Crested gecko diet och foderstationer med sugkoppar! Betalning via Payson (Faktura, kortbetalning, delbetalning) eller swish! 

Sidan är inte aktiv längre?

22
11
Arazand:
BenjaminGolden skrev:
Hur svårt är det att skapa en webbutik från grunden?
Vilken kunskap behövs för detta?


Två saker behöver i grunden.
1. Registrerad din firma, enskild firma eller AB bolagsverket.se/ff/foretagsformer
2. Öppna ditt företag, dvs lager för varor, avtal med logistikföretag (postnord osv), kontakt med grossister och andra inköpskanaler för att köpa dina varor som du tänker sälja och sist din webbshopp. Webbshoppen är den lätta biten, man kan köpa dessa och bara klistra in innehållet för några hundringar i månaden eller skapa själv.

Lättast om man har intresse av att bedriva en webbutik är att tala med bolagsverket så kan de ge dig information, finns även information ifrån andra källor, t.ex Företagarna och Företagarna Young t.ex ger goda råd för nya näringsidkare.

Medlem i SHF
9
6
yoda:
Leetcium skrev:
tjena!

ska inhandla det sista till min burk o skulle behöva tips på en smidig onlinebutik. 

Lista på det jag behöver
-foderstation (2 hål för kapslar, sugpropp)
-crested gecko diet
-en sprayflaska som kan användas som ”misting” morgon o kväll. 

Hitta en bra sida men dem ville att man skulle betala via paypal. Göra en lång historia kort så använder jag det inte. 

Ha en fortsatt trevlig dag!

Hej.
Om du klickar på betala med paypal, så skickas du vidare till nästa sida, där kan du välja att betala med kort.
Lycka till du finner det du söker på www.pangdubia.se
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild