Strot tack till er för en bra sida

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

42
18
emel:

Måste bara säga att denna sidan slår både gamla och nya repti, samt reptisite med hästlängder.

har varit med innan repti ens hette repti. mycket har hänt under dessa år kan man säga.
nya repti är ett misslyckande som borde läggas ner, reptisite är okej men har mycket att önska.
denna sidan är det bästa av dom bägge.
hoppas bara att alla flyttar över hit och dom andra lägger ner.

vi behöver bara EN BRA reptilsida i sverige.

hoppas att denna sidan även i fortsättningen kommer vara uppdaterad och väl underhållen.


42
18
emel:

ser nu att det står att jag fått 1 svar i tråden, fast ingen annan har skrivit, utan bara jag som skapat den.

bugg?


104
11
_kim_:

Håller helt med dig. Gamla repti gick ju använda men det nya är helt sjukt kasst.

Detta forumet å andra sidan är riktigt bra på alla sätt. Bara hoppas att fler letar sig hit =)

 

//Kim


35
5
Fridelisan:

Jag håller med totalt! Så berätta för alla ni känner och se till att de går med också!

Angående buggen; den är fixad och försvinner till nästa uppdatering. :)


68
66
aajje:

håller med, suverän och smidig sida! :)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Tackar så hemskt mycket för dessa ljuva ord :) Blir skitglad att höra att sidan uppskattas.
Även om jag gör all webbutveckling av sidan själv, så finns det många här på sidan som har hjälpt till och hjälper till dagligen för att sidan ska bli så bra som möjligt. Alla som hjälper till att skriva faktablad, granska texter, videofilmande, hjälp vid mässor, illustrera bilder, diskuterar och hjälper nybörjare eller tipsar fler folk att bli medlemmar ska ha ett enormt tack. Ni vet vilka ni är, och ni ska helt klart vara stolta!


71
2
Elvis211:

Håller med emel! Kanonsida! Finns det något man kan hjälpa till med så bara hojta Anders! =)


85
13
Gnasher:

Jag instämmer också till fullo, sidan har varit ett jätte bra stöd när jag efter runt 25 år kommit tillbaka till hobbyn. har nog läst alla faktablad även de om djur som jag aldrig skulle kunna tänka mig att ha själv....

Kanon bra jobbat Anders mfl. fortsätt så och kom gärna med förslag på vad vi andra kan hjälpa till med:-)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Det behövs en del hjälp med att skriva artiklar och faktablad, men även att få sidan till att växa. Så om någon har några smarta tips får de jättegärna säga till. Jag har en hel del visitkort man kan få att dela ut till vänner och bekanta. Lite affischer och flyers går att fixa med.

Sen är det ju självklart förslag på förbättringar, buggrapporteringar m.m. som är av intresse. Mycket utav de funktioner som kommit hitills/kommer att komma har blivit tipsad av medlemmar.


340
91
Copa:

Instämmer helt..

Enda pluset med repti är köp & sälj. då många fortfarande brukar lägg upp där

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild