Vilken sidor på Internet är bäst på Reptil tillbehör?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

86
238
Waingro82:

Jag undrar vilka sidor som är egentligen bra på nätet när det kommer till Reptil tillbehör.

 

Dom jag har hittat är:

 

Guldfisken.se

Reptillagret.se - Men oftast så är allt slut, eller nästan alltid slut i lager...

Dusk.se

Herperschoise.se

 

 

Kan ni några mer så kan vi diskutera hur era upplevelser har varit gällande sidor och hur bra dom är på att leverera!!

 

Har nån av er handlat på Reptillagret.se / kommer varorna eller dröjer det ?

 

// Thomas


27
35
Henric:

Vill man ha hem sina grejer detta ljusåret så kan man glömma reptillagret! Tummen ner för dom.

Jag brukar handla av Firstreptiles, har bara positivt att säga av dom!


86
238
Waingro82:

Tänkte nästan det om Reptillagret.se att dom inte är bra på att leverera. Står nästan alltid att det är slut i lager!!

 

Tackar, visste inte om firstreptiles.se / Ska kolla och se vad dom har för utbud =)

 

Mvh Thomas


340
91
Copa:

pwss.se har väl också en hel del


3
0
Cofjohan:

Ja brukar handla från pwss.se. Tycker de e nice.  Reptillagret fick ja vänta ca 848 år, sen sa ja att ja skulle anmäla om ja inte fick mina grejer eller pengarna tillbaka då ja hade betalat i förskott. Men sen kom det :)


27
35
Henric:

848 år har jag inte behövt vänta.. ;) Men jag fick vänta i ca 4 månader på några värmepaneler.. Höll på att gå upp i molekyler till slut! 

Guldfisken har jag handlat ifrån en gång, för inte så länge sedan. Bara positivt från dom också. Jäkligt snabb leverans, och svarar nästan direkt på mail. Positivt!


295
270
barkskog:

Lägst priser och bredast sortiment på belysning från Solar Raptor:

skoldpaddsgrejer.shop.textalk.se/


488
202
David:

Sköldpaddsgrejer har jag handlat från ett par gånger sista tiden och det varit snabba leveranser och helt smärtfritt.


30
9
E_M:

Reptillagret beställde jag från en gång, aldrig igen! Jag fick till slut maila nån högre uppsatt för att få mina (redan betalda) grejer skickade. Mycket kass service, inga svar på mail, inga svar på tfn/sms.

 

PWSS däremot är toppen! Supertrevliga och alla gånger jag beställt har de skickat grejerna senast dagen efter.


17
1
lilleulv:

Undvik för Guds skull Reptillagret. Kan rekommandera Firstreptiles, Guldfisken och PWSS

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild