Semester

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SmHF
34
11
RMreptiles:
hallå! Hur gör ni med era djur när ni åker på semester? Dela upplevelser och åsikter :)

200
258
Lordguras:
Min bror kommer hit varannan dag eller bor här under tiden.  

321
444
Daniel_S:
Hyrde min granne för 500kr/vecka. Anledningen till det höga arvodet var att han skulle mata ca 250 grodyngel som var fördelade i varsin burk.... :)

5088
3861
Tropfrog:
Daniel_S skrev:
Hyrde min granne för 500kr/vecka. Anledningen till det höga arvodet var att han skulle mata ca 250 grodyngel som var fördelade i varsin burk.... :)


Jo det var ju ett svindlande högt arvode :).

Jag förlitar mig på tjänster och gentjänster. Skulle aldrig ha råd med mina grannars arvode här på gräddhyllan :)

Mvh
Magnus 

321
444
Daniel_S:
Tropfrog skrev:


Jo det var ju ett svindlande högt arvode :).

Jag förlitar mig på tjänster och gentjänster. Skulle aldrig ha råd med mina grannars arvode här på gräddhyllan :)

Mvh
Magnus 


Det var värt det denna gång :)

Medlem i GHF
3094
1676
EmanuelKarl:
Min pappa brukar ta hand om djuren. Om han också är bortrest så brukar jag ge intruktioner till nån granne, är grannarna inte villiga så brukar de gå att muta med en slant ;)

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:

Har tur att ha en snäll kompis i området som också är intresserad av djur :) Så han brukar få kolla till lite snabbt när vi är bortresta, byta vatten eller fukta nåt terrarium om man är borta en längre period. Nu har vi endast pytonormar och några fågelspindlar så ingen behöver mata när vi är borta.

Tjänster & gentjänster tror jag hårt på! :)

Grannen är förövrigt HameFall här på terrariedjur. Kan inte han brukar någon stackare i familjen få ställa upp och titta så allt ser bra ut :)


248
40
Yoshi123:
Min pappa får sköta allt nödvändigt när jag är borta, är hela familjen borta brukar min morfar göra det.

2966
1645
Hoggaforfan:
Jag har en tränad brorson som främsta hjälp
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild