Så fruktansvärt irreterad så jag tar och skriver av mig!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

21
2
Shuuji:

Jo, ingenting är relevant egentligen, bara min lilla situation!
fniss.
Jag vill vara hemma alla dagar under denna kalla vinter så jag kan kontrollera värme och värme vs fuktighet och dylikt hos spindlarna, men jag är tvugnen att vara hundvakt i en vecka, och mitt i allt så släpps en expandsion till ett spel jag har spelat sedan jag var, 12-13 år? (Skrivande stund, 27...)

Och jag vill inget annat än o sitta i spindelhätta och nöta datorspel!
Men istället så sitter jag här kl 00:40 en tisdagkväll? tror jag...
Och gnäller..! Men snart blir det att göra tacos, till mig själv, skulle bjudit en kompis, men han har valt att sova sedan klockan 22:10 efter någon anledning jag inte hörde? ... Så det betyder jag är fast här ute hela kvällen, då är det lika bra att öppna en öl, och bara sucka! Och lyssna på musik och läsa istället... (Och framförallt impulsköpa fler spindlar, men dom kommer ju fan ändå inte, skitväder!)

Dock kanske jag får några nya imorgon eller på torsdag... 

Och på toppen utav isberget, en ny omgång hos polishuset angående att man blivit rånad och misshandlad, (gillar varken polisen eller folk som slåss.. eller vänta nu, alla slåss... bastards!)

dock så hoppas jag inte ni slåss?

... random of randomness,

jag vet inte.... men nu har jag skrivit av mig och allting är bättre, hör ordet "pookie" hela tiden på tvn och tänker på annat, haha! screw me twice.


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Antar att du menar starcraft2-expansionen :)

Du kan ju be Flouken berätta om det tills att du själv får tid till att spela. Men då är risken att du aldrig får tyst på honom :D


21
2
Shuuji:

Haha, yep!
Precis! Men fick tag på spelet idag med hjälp utav en kompis,
som också råkade tappa bort min lägenhetsnyckel så denna dag är ju också kiss.


Men skitsamma, nu skall jag ut i -graderna och i snöovädret med vovven!

Tack gud för hans glada humör och bra musik!=)

...För sedan blir det att åka hem och försöka bygga kackishem och spindelmatning!
(gotta love feeding days!... )

... Men nu får jag sluta njuta utav värmen, ut med dumma mig!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild